Pagina's

Photobomb time!



Ola, daar ben ik weer. Even mezelf de rust gegund om alle aandacht bij mijn nieuwe job te houden. Bij deze een update in my life en hoe beter dan om dat weer met een photobomb te doen. Allereerst een foto van een nieuwe outfit op stelten, de copacabana! En kijk vooral verder als je wilt zien hoe een zombie photobomb eruit ziet......




Het was weer tijd voor full moon festival waarbij ik deze outfit voor het eerst kon showen. Nu nog een choreografie leren om de act af te maken maar dat komt vanzelf.



Een gekke/leuke foto van mij en mijn vriend. We zijn door mijn nieuwe baan lekker veel samen omdat we nu dezelfde tijden werken. Een stuk makkelijker indelen van de tijd die we samen hebben. We hebben ondertussen weer lekker veel samen gedaan, vooral leuke series kijken, samen sporten en lekkere dingen eten. Ja en over leuke series gesproken. Leuke tip: How I met your mother. Wij zijn bij seizoen 5 en nog steeds is het leuk. (en deze serie staat helemaal op netflix!) Daarnaast hebben we een serie die we kijken voor het slapen: Malcolm in the middle. Hoe grappig is het om Heisenberg te zien als huisvader met allemaal kinderen en een vrouw. Nadat ik breaking bad heb gezien is het super grappig om mr white ook in deze rol te zien. De serie is ook niet verouderd, alleen wel lastig te downloaden.


We hebben een nieuw katje in onze familie! Hij heet: Bowser, vernoemd naar.... Duh Bowser natuurlijk! Hij ziet er zelfs een beetje gek uit en is een brutaaltje. He's already living up to his name!



Ja en dit bedoel ik met hoe een zombie kan photobomben. Zit je bij de dierenarts en dan ligt er een zombie daar. What the hell mannn.......



Till next time! BTW heb ineens iets met zwart/wit! Misschien wel door de nieuwe button van bloglovin? Of gewoon omdat zwart/wit awesome is... I definitely like my new lay-out though!


- JoanyM


Follow 

2 opmerkingen:

  1. Die zombie is echt eng! Brr...
    En aww je nieuwe katje is zo cute :3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja echt super eng, maar ook wel super grappig!
      Thanks ook! Nu nog kijken hoe Bowser wordt als ie groot is!

      Verwijderen