Pagina's

Eerste opdracht stelten lopen!




Zoals ik al eerder heb verteld zit ik bij een dansgroep en heb daar af en toe optredens/boekingen van. Via zo'n boeking kwam ik bij Variety cirque, een circus en theater agency. Ik was een rolschaats act en de ander op stelten. Dat stelten lopen zag er gaaf uit en de kostuums waren prachtig. Ik bedacht me, dit wil ik ook!



Ik kwam in contact met Variety en ze wilden me wel trainen! Elke week op vrijdag train ik nu een paar uurtjes op mijn stelten. Lopen, draaien, trap op, trap af. Voordat ik begon dacht ik wel dat ik het snel zou kunnen, alleen dat viel nog tegen. Het los lopen ging gelukkig al snel goed maar er komt toch wel veel techniek bij kijken. Ondertussen ben ik trucje aan het leren om vanaf de grond af te gaan staan op mijn stelten. Dit is het beste te laten zien met behulp van een kort filmpje op mijn instagram. Klik hier voor het filmpje!



Hierboven is een foto van de eerste keer op de punt stelten, dat is wel een verschil met het filmpje haha! Nu ben ik ondertussen zover dat ik voor het eerst een opdracht mocht doen op een evenementen beurs in zaandam. (contactevenementen 2015) Ik vond het spannend en awesome tegelijk! De foto bovenaan dit blogje is ook van de beurs en ben ik dan ook zelf! Hieronder zie je de hele act genaamd flora en fleuriana. ( de linker op stelten ben ik!)


Ik werd ook nog gesschminkt zoals je ziet, ik vind vooral de hartesvormige lippen zo leuk!




That's all ! Voor alle acts en info over Variety, ga naar www.welovevariety.com

- JoanyM


Geen opmerkingen:

Een reactie posten