Pagina's

To begin my story with hair




Om maar te beginnen met een van de dingen waar ik me dagelijks mee bezig hou, haar! Meteen is het een update over de laatste 6 tot 8 maanden in the life of JoanyM!
(Okay, okay, even een inner-babble, sommige bloggers noemen dit een PLOG, jeweetwel, photo-log. Deze benaming doet me alleen zo denken aan iets wat een boer zou doen op het land dat ik deze benaming niet echt wilde gebruiken, haha! Nu nog bedenken wat wel een leuke afkorting zou zijn...)

Anyway, the hair and  the changes.


Het drukste moment in mijn leven, mijn afstudeerjaar. Natuurlijk horen daar een hoop veranderingen bij in mijn haar, zodat ik lekker extra kon stressen. Slapen kon al niet dus waarom niet lekker een rustmomentje vinden in je haar verven en stylen?! ( Girls gotta do their hair right?) In het voorjaar van 2014 zag ik er nog zo uit:



Rood haar is wel een van mijn favoriete haarkleuren geworden. Daarnaast wil ik altijd al lang haar, alleen laat mijn sluike korte haar dat niet zo snel toe. Een vriendin uit de dansgroep bood me aan om me te helpen met mijn droom. Als ik haar zou kopen, zou zij het voor me erin zetten. Ik vond een pakje hair extentions die leek op mijn rode kleur, toch heb ik het bij de kapper toch extra laten verven zodat het helemaal overeen zou komen. Look at the result!


We hebben samen clipjes in de matten haar genaaid en het erin gedaan. Super handig omdat ik met deze haarkleur vaak mijn haar bij moet verven. Ik kan dagelijks de clipjes in en uit doen. Helaas was het haar niet van al te beste kwaliteit en binnen twee weken had ik nog maar de helft over. Ik besloot het te mengen met zwart, nooit verwacht dat het zo awesome zou zijn!


Deze foto was gemaakt op een feest waar ik als hostess voor de vips werkte en later ook snoepjes mocht uitdelen aan de dansende mensen. Dit feest stond ook in de krant en ik stond erbij!



Voor school (Docent beeldende vorming) heb ik voor mijn laatste project een graphic novel gemaakt. 12 pagina's waar ik een heel jaar aan heb gewerkt. Dit was het laatste voor mijn diploma en was zooooo blij dat het af was en gehaald! Ik had op de expositie 2 boekjes neergezet om te lezen, met natuurlijk een foto en visitekaartjes!



Ja, daar had ik dus opeens mijn diploma, YESSSS!!!

Now freaking what..... Lastig om een baan te vinden na je studie is tegenwoordig niets nieuws meer. Ik werk nu wel, alleen dan heel iets anders dan waarvoor ik gestudeerd heb. Het geeft me gelukkig wel een lekker maandloon en dat is voorlopig wel prima. Nadat ik mijn baan had besloot ik maar weer eens wat aan mijn haar te doen (suprise!).




So yeah this is the new look and I'm loving it!! Om deze post af te sluiten een van mijn recentste foto's met weer een iets bruinere haarkleur! (Normaal ben ik niet zo heftig opgemaakt, maar had een dansoptreden en op het podium zien deze smokey eyes er wel echt geweldig uit!)





- JoanyM

Geen opmerkingen:

Een reactie posten