Pagina's

Nude Purism lipstick van Catrice!


Soms (lees: heel vaak) koop ik in een opwelling een nieuw beauty product. Ik geef me het excuus dat ik het mag kopen omdat ik een blog heb en ik het daar sowieso op ga reviewen. Bij deze dus zo'n product, de nude purism lipstick van Catrice! Hij komt uit de limited edition, benieuwd?!




Ik was op zoek naar een neutrale lipstick die ik eigenlijk altijd wel kan dragen, nude maar dan wel opvallend genoeg dat je ziet dat ik lipstick op heb. Ik kwam uit bij de Nude purism van Catrice, nummer 5. Zoals je op de afbeelding ziet heb ik de lipstick al vaker opgehad. De verpakking ziet er echt mooi uit met alle net niet opvallende ingraveringen. Het heeft een mooie uitstraling omdat het niet too much is, maar ook niet te basic.

Na deze lipstick een maand of anderhalf getest te hebben kan ik zeggen dat het een fijne lipstick is geworden die ik nu altijd met me meedraag. Wanneer ik onverwachts iets speciaals heb kan ik hem dus meteen opdoen! Aan dit argument zit echter een keerzijde. Als ik de lipstick zo fijn vond kon ik hem ook wel dagelijks dragen toch?

Ik heb het geprobeerd alleen de lipstick is heel erg vettig en is er dus ook heel snel weer vanaf. Superfijn omdat ik droge lippen heb van mezelf, alleen elk half uur mijn lipstick bijwerken gaat me iets te ver. Omdat ik het wel een hele mooie kleur vind én ook nog eens lekker aanvoelt op mijn droge lippen draag ik hem toch vaak. Het bijwerken van de lipstick gaat zo snel, alsof je labello op doet tussendoor!

Uiteindelijk ben ik erg blij met mijn opwelling aankoop, zie hier het resultaat!



Wat vind jij van deze lipstick van Catrice?


- JoanyM


JoanyM

Geen opmerkingen:

Een reactie posten