Pagina's

(Wat is) Lootcrate April: Fantasy?!


Pure happiness in a box, ja voor mij wel in ieder geval. Elke maand als de deurbel gaat tussen de 20e en 30e van de maand ren ik als een gek naar beneden (dat heb je nou eenmaal als je drie hoog woont zonder lift) om mijn zwarte doos in ontvangst te nemen. Op deze doos staat in witte letters: Lootcrate! Wat het is en wat erin zat afgelopen april lees je nu!


Ja voor degene die vraagtekens hebben in hun ogen en zitten te twijfelen om verder te lezen zal ik het dan maar even uitleggen. Lootcrate is een box, een doos, een pakketje, een crate (hoe je het ook wilt noemen) met daarin 'loot'. Oftewel een aantal items verzameld door de mensen van lootcrate en in een doos gestopt. Voor de mensen die nog meer vraagtekens hebben gekregen van deze vage uitleg zal ik ook even vertellen voor wie de box bedoeld is, dat gaat schelen (echt!).

Lootcrate is voor de freaks, geeks , gamers en de nerds. (of voor de liefhebber) De inhoud van de box is dan ook altijd gerelateerd aan comics, games, films, series, boeken of tja wat eigenlijk nog meer. Elke maand is er namelijk een ander thema en kan de inhoud weer helemaal anders zijn. Ja hèhè snap je nu wat het is?  Ik had ook gewoon kunnen zeggen dat het zoiets is als de beauty box maar dan met items voor nerds. Toch? Maarja dat zou een stuk minder leuk zijn om te vertellen. Heb ik je aandacht nog wel? Dan ga ik je nu laten zien wat er in de lootcrate van april zat met het thema 'Fantasy' en wat hopeloos (geinig) commentaar erbij.




Ja ik begin met (bijna) alle items van Game of Thrones bij elkaar met de binnenkant van de box erbij! Die is namelijk ook altijd volledig gecustomized naar het thema. (zo heb ik bij een eerder thema de doos kunnen ombouwen tot een Atari console, ja daar ben ik nog steeds trots op, die hangt aan mijn muur!)



Ja een selfie met de kroon moet dan toch wel, kon de verleiding echt niet weerstaan. Moest hem wel zelf opblazen hoor, anders paste die natuurlijk niet in de box.



Bow tie. Zo heet dat toch in het Engels? Dit soort dingen vind mijn vriend altijd erg leuk. Hij draagt nu voor zijn werk altijd een pak en daar hoort natuurlijk een stropdas of bow tie bij! Op een gekke dag kan hij dus deze strik omdoen, geinig hoor.




Magneetjes voor op de koelkast of vriezer!  Nog steeds cool om een hele verzameling verschillende magneetjes te hebben die de eer hebben om mijn 3 jaar oude foto's omhoog te houden. (Mag wel weer eens wat nieuws ophangen!)




Het coolste item van de hele box! De Game of Thrones usb stick! Welgeteld 4 GB aan ruimte en als je 2 usb openingen in je laptop naast elkaar hebt kan je er dus maar een gebruiken met deze usb stick erin, zo breed is de wolf. Wel echt een awesome design! Oja bijna vergeten, dit is dus zo'n lootcrate exclusive. Ja je mag huilen, dit item is dus alleen maar verkrijgbaar bij de mensen die de lootcrate hebben besteld. Speciaal ontworpen en gemaakt voor in de lootcrate, en dus niet voor anderen. Ja, dat vind ik wel een van de coolste dingen aan de lootcrate, er zit altijd wel zoiets exclusive in.


Oeps, deze foto is een beetje bewogen! Mijn vriend en ik hebben allebei onze eigen lootcrate (ja dat betekent dat we alles dubbel krijgen!) vooral omdat er echt wel vaak een t-shirt in zit. Allebei besteld in eigen maat natuurlijk! Ik heb zelf de ladies S en die zit precies goed! (Normaal heb ik maatje 34/36) Omdat ik graag wilde vertellen dat we allebei een lootcrate hebben heb ik maar een bewogen foto online gezet van ons allebei, omdat we hier allebei het shirt aanhebben. Ja en ook nog eens face-loos omdat we nog zo moe zijn van onze mariokart nacht. (doorgespeeld tot 5.30 in de ochtend, YAY voor vrij zijn met bevrijdingsdag!)


Okay, ja, ik vind dit dus echt heel erg cool. Jij ook? Weet je waar dit van is? Van die film ja, the Princess Bride, die hele gekke maar vooral ook grappige film! Met die dude die constant inconceivable zegt? Nee, geen belletje? Ga die film eens kijken, ik lig elke keer weer slap. Vroeger keek ik de film vaak dat ik ziek was. Waarschuwing, je moet er wel van houden, ik ken ook mensen die de film echt vreselijk vinden. En dan ook echt het toppunt van vreselijk vinden. Dus keep an open mind!




En dan het laatste item van de box. Er werd van tevoren al vrijgegeven dat er 'iets' van Harry Potter in zou zitten. Nu kriebelt dat mijn 'excite' plekje in mijn hersenen niet zo, hoewel ik moet toegeven dat ik alle boeken met veel plezier heb gelezen. Ik was zelfs bang dat er veel meer Harry Potter items in zouden zitten. Dit is dus een bag tag. Doe ik dus helemaal niets mee, gelukkig zijn er super veel HP fans. Anyone? Een nieuwe bag tag?! Wie weet maak ik er wel een winactie van...



Dit zit er ook nog in de box. Een button en een boekje. In het boekje staat alles wat er in die lootcrate zat en soms nog wat leuke informatie over de items of characters.

Ik heb het gevoel dat het een superlange post is geworden, maarja lootcrate geeft dan ook zoveel! Ik bestel de lootcrate uit Amerika en betaal 3 maanden tegelijk. In totaal komt dat uit op (ongeveer) 75 euro voor 3 boxes. Inclusief verzendkosten! Ik ontvang deze box al vanaf het moment dat er naar Nederland verscheept wordt. Dat zijn inderdaad ondertussen stapels met boxes in mijn huis, een andere keer laat ik daar nog wel wat items van zien! For now, byieeee! (Bojack grapje)


- JoanyM

2 opmerkingen:

  1. Oeh wat leuk zo'n box! Ik zal het eens overwegen om zo'n box te kopen - ik zit nu in een no-buy maand dus kan het nu niet doen.
    Leuk artikel ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! Vind de box altijd wel de moeite waard maar je kunt het ook een beetje timen door met een leuk thema de box een keer te nemen ^^

      Verwijderen