Pagina's

Pink glitter nails!




Sinds een half jaar speel ik viool en dat heeft als grote nadeel dat de nagels aan je linkerhand KORT moeten! Ik ben altijd een fan geweest van lange nagels en vond dit wel lastig gezien ik graag mijn nagels lak in leuke kleurtjes of patronen. Ik had het idee dat ik geen nagellak meer op kon doen omdat het toch niet zou staan maar nu dan toch besloten om eens uit te gaan proberen wat voor leuke nagellakjes er zijn voor korte nagels!

Bij deze dus mijn eerste creatie op korte nagels. Felroze basis met een zilver/zwart achtige glitter lak erover. Ik vind het awesome voor de korte nagel! 



De roze nagellak komt bij de big bazaar vandaan. Lekker goedkoop en is een mooie felle kleur. Het flesje zat samen met nog twee andere neon kleuren in een doosje. Uit mijn hoofd koste het volgens mij maar 1,50 voor de drie flesjes. De glitter nagellak heb ik voor de kerst kado gekregen en weet dus niet waar het flesje vandaan komt. Het merk is OPI en het is een top coat. Op de foto kun je het merk niet lezen omdat het zwart op zwart is maar dit zijn de flesjes bij de pink glitter nails!




- JoanyM

Geen opmerkingen:

Een reactie posten