Pagina's

Game boy telefoon hoesje!!



Hoe awesome is dit?! Elke keer als ik mijn mobiel op tafel leg lijkt het alsof er een gameboy ligt haha! Ik ben zelf een gamer en vooral de retro spulletjes vind ik helemaal te gek. Zo heb ik mijn telefoon (sony xperia z2) alweer een tijdje en kon steeds niet beslissen wat voor hoesje ik wilde. Eentje met mario of luigi? Nope net niet leuk genoeg om het meteen aan te schaffen want had elke keer 'geen geld.'





Ergens zag ik zomaar bij iemand een hoesje voorbij komen wat leek op een afstandbediening van een oude game console van Nintendo. Ik was jaloers als een gek, dat ik daar nou niet eerder op was gekomen. Na wat speurwerk op 'phone case nintendo' kwam ik dus bij mijn gameboy variant uit. Na eerst in een opwelling op bol.com het hoesje besteld te hebben voor mijn oude telefoon (stom stom stom) kwam ik erachter dat de enige plek voor een hoesje voor mijn telefoon natuurlijk ebay was. Voor het totaal bedrag van 12 euro en nog iets cent was mijn nieuwe hoesje onderweg. Gotta love ebay!!

- JoanyM


Geen opmerkingen:

Een reactie posten