Pagina's

The no make up tag door JoanyM



De no make up tag door door JoanyM

Zoals alle tags, deze gevonden en vond hem de moeite waard! Neem je hem over? Laat wat achter, dan kom ik lezen wat jou antwoorden zijn! Vind ik het altijd nodig make up te dragen of ga ik ook wel eens zonder over straat? Let's find out.


Draag je vaker wel dan geen make-up?

Ik draag altijd make up als ik weg moet op een dag. Alleen niet als ik de deur uit moet voor alleen boodschappen, al kan ik het dan toch vaak niet laten om een zonnebril op te zetten. (herkenbaar, much?) Ik denk dat de werknemers van de KFC de enige mensen zijn die me vaker zonder dan met make up zien, omdat ik toch vaak op zondag voor een snack ga na een dagje luieren in bed. (haha, I so love KFC!) 

Noem een make-up product waar je niet zonder kan.

EYEYLINER (!!) yep, I'm JoanyM and I'm an eyelinerholic.
Ook al heb ik nog zoveel haast en moet het soms met een oogpotlood, ik heb altijd een zwart lijntje boven mijn oog. (hoeveel eyeliners ik tegenwoordig al heb verslonden gezien ik elke keer andere koop, A LOT) 

Noem een make-up product waar je WEL zonder kan.

Jaaaa.... Hier moet ik toch even over nadenken, het liefst heb ik natuurlijk alles tot mijn beschikking en kan ik niet (oké overdreven) - wil ik niet zonder. Om dan toch iets te moeten noemen denk ik dat ik mijn wenkbrauw invuller achter wegen laat. Ik heb vrij 'ruige' wenkbrauwen van mezelf. (oké ik bedoel niet met ruig een unabrow maar gewoon lekker harig. - Ik denk dat ik zojuist mijn ruige uitdrukking erger heb gemaakt door mijn wenkbrauwen 'lekker harig' te noemen maar oké) 



Voel je je zelfverzekerd zonder make-up?

Soms wel, soms niet. Het boeit me en het boeit me niet. Lastig om te zeggen, ik voel mezelf niet onzeker zonder make up, maar met make up voel ik me toch altijd net even wat meer polished. 

Welk gedeelte van je gezicht vind je het mooist?

Er zijn maar weinig dingen op je gezicht en het meest voor de hand liggende antwoord is dan ook mijn ogen. Groot, rond en groen. (Zoiets als een voetbalveld maar dan rond, of een tennisbal maar dan groot? Of zijn die dingen eigenlijk meer geel....) Toch ben ik ook erg blij met mijn jukbeenderen, hoog, slank en aanwezig. (zoiets als een vrouw op stiletto's die van haarzelf al 2 meter is)

Waar ga jij niet zonder make-up naar toe?

Werk, ouders, feestjes, optredens al helemaal niet haha!

Waar ga jij wel zonder make-up naar toe?

Dokter, supermarkt of de KFC zoals eerder vermeld. Gotta love lazy sundays!


So much for my first tag~!


- JoanyM 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten