Pagina's

Black stud nails!




De eerste keer dat ik experimenteerde met nail-art was toen ik op een 2e hands facebook studs tegen kwam voor op je nagels. Ik heb er super lang over gedaan om het juiste resultaat te krijgen en heb er zelfs een nieuwe zwarte nagellak voor gekocht. Benieuwd naar mijn eerste poging nail-art? Black with silver studs, here we go!



Je ziet bij het eindresultaat dat ik het een stuk netter had mogen afwerken maar ik was allang blij dat de studs bleven zitten. De studs waren namelijk niet van die stickers die je op je nagels plakt, het waren gewoon losse steentjes.

Ik ben begonnen met een base coat als basis. Daaroverheen lakte ik zwarte BarryM nagellak die gelukkig goed dekte, al na een laag! Met een pincet duwde ik de stud steentjes in de zwarte lak. Nadat ik een nagel had gedaan was het even wachten om te zorgen dat ik het niet zou verpesten. Na een paar minuten deed ik nog een zwarte laag over de zwarte gedeelten heen, (niet over de studs natuurlijk) hiermee werd het hoogte verschil minder groot van de nagel naar de studs toe en zag het er strak uit. Wanneer dit eenmaal droog was kon ik een top coat eroverheen doen. Ik heb wel 3 X extra top coat erop gedaan omdat daarmee de studs extra bleven zitten.



Dit zijn de producten die ik heb gebruikt voor deze nail-art. De hema lakjes zijn beide €2,50 per stuk en de BarryM zwarte nagellak vond ik in de aanbieding voor €1,00. (Normaal kost deze lak €4,00) Ik heb een week kunnen doen met deze nagels al vielen soms de bovenste studs wel van mijn nagels omdat die een stukje uitstaken. Simpelweg een beetje topcoat op je nagel, stud erop en weer top coat daarover en voilá. Je nagels zien er weer top uit!

Wat vind jij van deze nail-art poging?


- JoanyM

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten