Pagina's

Fotoshoot champagne frame!




Wauww!! Een paar weken geleden had ik een fotoshoot in opdracht van Variety (www.welovevariety.com) om het champagne frame goed in beeld te zetten. Het champagne frame is een frame speciaal voor evenementen ontworpen zodat je als gastvrouw bij de ingang kunt staan, of zelfs rond kunt rijden door de mensen en glaasjes uitdelen. Om het frame zo goed mogelijk te promoten moesten er natuurlijk goede foto's van worden gemaakt, zie hier het resultaat!!






Hoe leuk is deze foto!! Ik vond mijn haar echt zo mooi!! (jammer dat het niet mijn echte haar ik maar ach, beauty for a day!)



Bij deze foto zie je het misschien niet maar ik ben het wel! Dennis van deko fotografie had binnen een paar dagen al deze foto bewerkt zodat het snel op de website en Facebook gezet kon worden. Voor alle foto's en informatie over het champagne frame ga je naar de de website van Variety of kijk op de facebook.

Bij deze nog een selfie die ik ook op mijn instagram heb gezet op de dag zelf! Vond de shoot super leuk om te doen en hoop dat we ook snel een leuke shoot gaan houden op de stelten maar daar mag het wel wat beter weer voor worden.


- JoanyM

JoanyM

1 opmerking: