Pagina's

Excited for.... ?!



Ik ben hyper, zenuwachtig en slapeloos van alle leuke dingen die eraan staan te komen!! Veel op het gebied van dans, stelten, een fotoshoot, verjaardag en nog wel meer. Lees je mee waar ik allemaal super excited over ben?!



#1 Om te beginnen ben ik deze zondag jarig (15 maart) en wordt ik 23! Omdat mijn vriend en ik allebei enthousiastelingen (schrijf ik dat wel goed?) zijn en we nooit kunnen wachten met een kadotje geven heb ik dus vorige week al het kado ontvangen. Ik heb het spel Tomodachi Life gekregen voor de 3ds. Een soort sims maar dan anders en totally nintendo style. Tot nu toe is het super grappig!!

#2 Jaa zondag jarig maar ik ben zenuwachtig voor zaterdag!! Ik mag in de nieuwe videoclip meedansen van een Nederlandse artiest! Dit wordt de eerste clip waarin ik ga dansen dus spannend!! (aaaaaaaaaaaaah) De hele dag hetzelfde dansje aan het oefenen op een single die nog niet eens voor het publiek uit is, awesome!!

#3 Yes, nog meer dansen! 28 maart is er weer een full moon party en ik mag weer dansen! Ik heb er nu al zin in, Full moon pakt altijd lekker groot uit en krijg hopelijk weer wat verschillende looks met pruiken en leuke outfits! Vorige full moon stond ik ook te dansen en zag ik er zo uit:



#4 Jaa ik doe tegenwoordig ook aan stelten lopen en het gaat steeds beter. Binnenkort gaan we een fotoshoot doen voor de outfits om te promoten, alleen omdat we het buiten moeten doen mag het nog wel ietsjes warmer worden. Elke vrijdag is het sowieso oefenen en daarom staan er een aantal datums open om mijn allereerste betaalde boekingen te gaan doen. 12 april staat vast en sta ik op een festival in Belgiƫ! Vooral leuk nieuws omdat ik samen train met een jongen en dame die ook net zijn begonnen met mij. Kunnen we samen zenuwachtig zijn en keihard trainen! Hieronder een foto van mijn allereerste publieke vertoning op stelten:



#5 Alsof dat nog niet genoeg is ben ik ook nog eens excited voor een afspraak bij de kapper! Als het geld een beetje meezit dan ga ik binnenkort voor mijn microring extentions! Ik kan echt niet wachten om lekker lang haar te hebben en het ook eens te kunnen krullen en weet ik het wat je met lang haar wel niet kunt. Ik gebruik nu elke keer clip in extentions, dat is een mooi resultaat alleen moet je het elke dag in en uit doen. Deze clip in extentions gebruik ik nu dan ook alleen nog voor optredens. Op deze foto draag ik ook clip in extentions, zie je niets van toch?!



Door het allemaal op te schrijven heb ik er nog veel meer zin in, kan er nu al niet van slapen zoveel denk ik aan alles!! Volg me voor alle updates via bloglovin, twitter en/of instagram, zou ik super leuk vinden!!


- JoanyM



Geen opmerkingen:

Een reactie posten